Veel gestelde vragen

Wat is de levertijd?

Na goedkeuring van de werkbon hanteren wij een levertijd van 5 a 7 werkdagen.  Voor producten zonder personalisatie hanteren wij een levertijd van 3 a 4 dagen.

Wanneer ontvang ik de werkbon?

U ontvangt als u van maandag t/m donderdag besteld een dag later de werkbon ter goedkeuring. Als u vrijdag besteld, kunt u de bon de maandag erop verwachten

Kan ik een spoedbestelling plaatsen?

Voor spoedbestellingen verzoeken wij u om contact met ons via de mail of telefoon. Indien mogelijk kunnen wij sneller dan 5 werkdagen leveren. U moet wel rekening houden met extra spoedkosten.

Hoe moet ik mijn logo aanleveren?

De gewenste formaten zijn EPS,AI,JPG,BMP,TIF,PDF. Het belangrijkste is dat de resolutie zeer goed en scherp is.

Kan ik zelf kleding aanleveren en deze laten borduren?

Het is mogelijk om zelf kleding aan te leveren. Hiervoor kunt u het beste ons contactformulier invullen. Wij zullen z.s.m. contact met u opnemen

Kan ik kleinere aantallen bestellen?

Bij ons hoeft u geen minimum aantallen te bestellen. U kunt bij ons al bestellen vanaf 1 stuk.

Krijg ik een korting als ik grotere aantallen bestel?

Als u grotere aantallen wil bestellen, kunt u een offerte aanvragen. We kunnen interessante kortingen geven op de borduringen, kleding en textiel.

Wat zijn de openingstijden van Borduurwerkdeal?

We zijn van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 17:00 geopend. Op zaterdag en zondag zijn wij gesloten

Wanneer wordt mijn offerte definitief?

Uw bestelling is definitief zodra u akkoord geeft en de betaling voldoet.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Bij zendingen naar Nederland en België zijn de verzendkosten voor bestellingen boven de € 100,00 excl. btw gratis. Als u onder het bedrag besteld betaald u € 5,37 excl. btw aan verzendkosten.

Stel ik wil een logo borduren in meerdere kleur varianten op verschillende kledingstukken. Hoe geef ik dat aan in de bestelling?

Uw geeft bij één kledingstuk aan dat de borduurkaarten bij ons bekend is. Bij het tweede kledingstuk geeft u aan dat de borduurkaart al bekend is. In het opmerkingen veld kunt u aangeven dat het logo in een bepaalde kleur moet voor een bepaald kledingstuk.

Kan ik een herhaal bestelling plaatsen?

Ja. Als u voorheen bij ons besteld heeft met borduring, bent u in het bezit van een borduurkaart. Bij een vervolg bestelling kunt aangeven dat de borduurkaart bij ons bekend is. Doorloop de stappen en vul eventueel het opmerkingen vled in.

Kan ik pasmodellen bestellen?

Dat is mogelijk. Hiervoor kunt u het beste contact met ons opnemen 

Wat is het verschil tussen een borduurkaart tekst en logo?

Bij een borduurkaart tekst heeft u de keuze uit verschillende lettertypes. U bepaald de tekst en naam en wij zetten het om naar een borduurkaart tekst. Bij een logo zetten wij uw aangeleverde afbeelding of logo om in borduurformaat. Aan de hand van kleuren in de afbeelding kijken we welke kleur garen wij moeten gebruiken. Voordat we starten met borduren ontvangt u van de borduurkaart ter goedkeuring.

Via welke pakketdienst word mijn pakket bezorgd?

Al onze pakket worden bezorgd door GLS. U ontvangt van ons op de dag van de zending een track en trace code zodat u de zending kunt volgen.

Kan ik badges of patches borduren?

Dat is mogelijk. Hier voor kunt u het beste contact met ons opnemen via de mail.

Ik vind mijn gewenste artikel niet op de website, wat kan ik doen?

Neem contact met ons op. Via onze leveranciers hebben kunnen wij de beschikking tot een groot assortiment bestaand uit kleding en textiel. We kunnen vrijwel altijd aan uw wensen voldoen.