Klantenservice

Op deze pagina vind je alle antwoorden op je vragen. 

Bij ons geen verrassingen achteraf

Het is nog nooit zo gemakkelijk geweest om uw logo of tekst op kleding te laten borduren en bestellen. De bestelling is eenvoudig, direct online, snel en veilig. U ontvangt u altijd eerst een werkbon ter goedkeuring, zodat u nooit achteraf voor een verassing komt te staan!

Stap 1: Kies uw product

  1. Vind uw kledingstuk.
  2. Kies een kleur.
  3. Kies een maatsoort.
  4. Voeg uw logo, tekst of naam toe.
  5. Vraag een offerte aan of rond de bestelling af.
  6. U krijgt een vast contactpersoon toegewezen die u begeleidt tijdens de bestelling.
  7. U ontvangt een borduurkaart(voorbeeld) ter goedkeuring, na uw akkoord starten wij met borduren
  8. Als uw bestelling gereed is ontvangt u de volgende dag uw bestelling.

Selecteer het gewenste product en klik op ‘Bestellen’.
U kunt nu aangeven welke kleur u wilt bestellen. Vervolgens geeft u de maat en hoeveelheid aan. Uiteraard kunt u hier ook meerdere maten ingeven. Nu kunt u aangeven waar de borduring moet komen, en vervolgens hoe groot de borduren moet zijn. Ook hier kunt u meerdere borduurposities ingeven. Dan kunt u uw logo uploaden of tekst ingeven en het aantal kleuren van de borduring. Wanneer uw bij alle producteigenschappen een keuze hebt aangevinkt, verschijnt onderaan de pagina een prijs en de knop ‘Bestellen’. Klik nu op de knop ‘Bestellen.’  Na het klikken op Bestellen word het product toegevoegd aan het winkelmandje. U kunt nu de keuze maken om verder te winkelen of uw bestelling af te ronden door naar het Winkelmandje te gaan. Kleding borduren was nog nooit zo makkelijk!

Stap 2: Bestellen en inloggen

U heeft de keus gemaakt om uw bestelling af te ronden door naar het winkelmandje te gaan. U ziet nu eerst een overzicht van uw bestelling. Klopt het overzicht van uw bestelling klik dan onderaan de pagina op Bestellen. Log dan in met jouw accountgegevens. Bent u nieuw bij Borduurwerkdeal.nl? Maak dan een nieuw account aan. Dit kan door te klikken op Registreren onder Nieuwe klant. Bestaande klanten kunnen inloggen met hun e-mailadres en wachtwoord onder Bestaande klant. Bestaande klanten kunnen ook oude logo’s inzien en gebruiken (zonder borduurkaart kosten).

Stap 3: Levering en betaling

Na het inloggen krijgt u het overzicht van uw gegevens. Zijn uw gegevens goed ingevuld kies dan voor Volgende. Bij verzending geeft u aan waar de bestelling afgeleverd moet worden en u kiest de verzendmethode. Na het maken van de keuzes kiest u voor Volgende.
Je hebt nu de keuze uit verschillende veilige betaalwijzen:
Kies de betaalwijze van uw keuze en klik op Volgende.

Stap 4: Afronden bestelling

U heeft nu een totaaloverzicht van uw bestelling. Is alles akkoord klik dan op Bevestigen. U word nu doorverwezen naar Buckaroo voor het afhandelen van de betaling. Als u betaling is gedaan ontvangt u van ons een bevestiging van uw bestelling.

U ontvangt nu van ons een werkbon ter goedkeuring. Is deze zoals u het wenst? Pas dan beginnen wij met borduren!

Betrouwbaar en veilig bestellen

Borduurwerkdeal heeft betrouwbaarheid en veiligheid hoog in het vaandel staan. Als u een bestelling heeft geplaatst, wilt u uiteraard dat alles soepel, snel en goed verloopt. Na uw bestelling neemt een contactpersoon contact met uw op, die ervoor zorgt dat er niets aan het toeval wordt overgelaten. Tijdens het het hele bestelproces, van goedkeuring van de werkbon tot verzending loopt het contact met één van onze medewerkers.  Via onze veilige betaalmogelijkheden kunt u met gerust hart betalen. Veel klanten gingen uw voor en hebben ons met een 9.2 beoordeeld op Kiyoh.nl

Kan ik mijn bestelling terugsturen?
Niet-gepersonaliseerde producten of passexemplaren kun je terugsturen. Voor het retour-formulier klikt u hier – Retour-formulier-Borduurwerkdeal

U heeft het recht om spullen terug te sturen binnen een termijn van 14 dagen. Dit gaat in op de dag dat u het pakket in ontvangst heeft genomen. Het geretourneerde product dient in staat te zijn zoals die geleverd is.

Bij deze retour dient de retour bon aanwezig te zijn in de doos of al per mail opgestuurd te zijn naar info@borduurwerkdeal.nl

Gevolgen van het retourneren.
Als de producten die terug gestuurd zijn bij ons zijn ontvangen, ontvang je alle betalingen die je op dat moment al hebt voldaan, van ons terug. Mits zoals in de voorwaarden beschreven staan, de kleding in staat is zoals die geleverd is. De betaling die u dan van ons terug krijgt gaat via de zelfde weg als wij het van u ontvangen hebben. Tenzij je anders hebt aangegeven, er worden in ieder geval geen extra kosten voor u in rekening gebracht.

Je dient de producten niet later dan 14 dagen na ontvangst te retourneren. Na deze 14 dagen vervallen de rechten van het retourneren. Houdt u dus aan de termijn van deze 14 dagen. Echter worden de directe kosten van het retourneren van de producten wel bij u in rekening gebracht.

Het recht om producten te retourneren zijn uitgesloten voor alle maatproducten. Dat wil zeggen al het druk- en printwerk. Dat is gepersonaliseerd en kan niet weer opnieuw gebruikt worden. Meer weten over recht van retourneren? Neem dan contact met ons op.

Bij ons kunt u direct online bestellen. U hoeft dus niet te wachten op een offerte. Borduurwerkdeal heeft een eigen borduur studio en daardoor kunnen wij goedkoop borduren. Spoedleveringen zijn hierdoor ook mogelijk. Woont u in Amsterdam, Rotterdam, Den haag of Utrecht? Het maakt ons niets uit, wij verzenden door heel land en geen afstand is ons te gek. Komt u uit België? Wij bezorgen via GLS ook naar België. Levering naar andere Europese landen zijn in overleg ook mogelijk. Wilt u de bestelling liever afhalen? Dan kan ook, de verzendkosten zullen dan vervallen.

Onze bestellingen verzenden wij via GLS, SBpost of PostNL. Via deze pakketdiensten kunnen we tijdens werkdagen binnen één werkdag leveren.

Met onze persoonlijke service, via diverse kanalen, unieke aftersales en vaste contactpersonen, helpen wij u graag. Ook als u alleen kleding zonder borduring wilt bestellen kan dat bij ons. Stuur uw bestellingen per e-mail, of neem contact met ons op. Ook als u advies wil over geborduurde kleding, bedrijfskleding , sportkleding of promotieartikelen kunt u contact met ons opnemen. Wij voorzien u graag van het juiste advies op het gebied van borduren en kleding. Het is ook mogelijk dat we uw eigen kleding laten borduren. Direct contact met één van ons? Klik dan hier voor het contactformulier of adresgegevens van Borduurwerkdeal.nl

Heeft u een klacht? Laten we het samen oplossen!

We hopen dat u natuurlijk tevreden bent over onze producten en dienstverlening. Echter ook bij ons kan er wel eens wat mis gaan. Het kan dus voorkomen dat u een klacht heeft.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@borduurwerkdeal.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Heb je nog vragen?

Antwoord op je vraag niet gevonden in onze FAQ? Onze specialisten helpen je graag verder!
Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 17:00. Op zondag zijn wij gesloten.